İdare ve Vergi Hukuku

Altun Hukuk & Danışmanlık, müvekkillerine İdare Hukuku ve Vergi Hukuku’ndan kaynaklanan her türlü uyuşmazlığın önlenmesi ve giderilmesi konularında hizmet vermektedir.

İdare Hukuku alanında; hukuka aykırı idari işlemlerin iptaline ilişkin idari makamlara yasal başvuru süreçlerinin başlatılması ve takibi, iptal davalarının yürütülmesi, yargılama süreçlerinde müvekkillerin temsil edilmesi ve mahkeme kararları neticesinde ilgili idari makamlar ile kararların tatbikine ilişkin müzakere faaliyetlerinin tamamlanması süreçlerinde müvekkillerimize hizmet sunmaktayız. İdarenin eylem ve işlemlerine karşı hukuka aykırılıkların giderilmesi süreçleri ile birlikte, müvekkillerimizin zarar tazmin talepleri çerçevesinde tam yargı davalarının yürütülmesi de İdare Hukuku kapsamındaki faaliyetlerimiz arasındadır.

Kamu projelerinden doğan kamulaştırma işlemleri kapsamında; idari makamlar ile uzlaşma müzakerelerinin yürütülmesi ve kamulaştırma bedelinin tespitine ilişkin işlemler başta olmak üzere yargı öncesi süreçlerin takibi ile imar ve kamulaştırma mevzuatından doğan her türlü uyuşmazlığın çözümü ve yargılama aşamalarının takibi Altun Hukuk & Danışmanlık olarak müvekkillerimize sağladığımız önemli hizmetlerdir.

Altun Hukuk & Danışmanlık; İdare Hukuku alanındaki çalışmalarının yanı sıra Vergi Hukuku alanında da müvekkillerine danışmanlık hizmeti sunmaktadır. Müvekkillerin vergi hukukundan kaynaklanan yükümlülüklerinin ve vergi mükellefiyetlerine ilişkin talep ve gereksinimlerinin belirlenmesi gayesiyle sağlamakta olduğumuz danışmanlık hizmetleri ile müvekkillerimizin vergi ihtilafları ile karşılaşmamaları ve ticari faaliyetlerine uygun şekilde vergi hukukundan kaynaklanan yükümlülüklerini eksiksiz yerine getirmeleri amaçlanmaktadır.

Müvekkillerimizin taraf olduğu vergi uyuşmazlıkları açısından da öncelikle dava öncesi uzlaşma talepleri ve idari makamlarla müzakere süreçleri başta olmak üzere, vergi uyuşmazlıklarının giderilmesi, vergi cezalarının iptali ve düzeltme talepleri ile müvekkillerimizin yargılama süreçlerinde temsil edilmesi ile yargı kararlarının icra edilmesi faaliyetleri tarafımızca titizlikle sürdürülmektedir.

Gölcük Avukat, Gölcük Hukuk Bürosu, Gölcük İdare ve Vergi Hukuku, Gölcük Ceza Avukatı, Gölcük Tüketici Hukuku Avukatı, Gölcük En İyi İş Davası Avukatı, Gölcük Hasar Bedeli Alacağı, Gölcük Değer Kaybı Alacağı, Gölcük İcra Avukatı, , Gölcük Boşanma Avukatı, Gölcük Yabancılar ve Vatandaşlık Avukatı, Gölcük Gayrımenkul Avukatı, Gölcük Kira Hukuku, Gölcük İkamet İzni Danışmanlık, Gölcük Gayrimenkul Danışmanı Avukat- Gölcük Aile Avukatı, Gölcük İşçi Avukatı, Gölcük İş Davası, Gölcük İş Hukuku, Gölcük Kira Avukatı, Gölcük Site Yönetimi Avukatı, Mülk Alım Satım Avukatı, Mülk Alım Satım Danışmanlığı

Pazartesi - Cuma 09:00-18:00

Eğer bir hukuki sorununuz varsa,

Hızlı Şekilde İletişime Geçebilirsiz

Size en iyi hukuki hizmeti sunmak için iletişime geçebilirsiniz.